מחלקת הקבורה
מנהל חברה קדישא: גלעד גור-ארי
טלפונים: משרד: 04-6588610, נייד: 050-2334257
במקרה של פטירה ר"ל:
כל מקרה שונה אחד מהשני לכן הכי טוב ליצור קשר עם המשרד או מר גלעד גור ארי ולקבל הכוונה דבר שיחסוך לכן זמן וטרחה מיותרת .
תחומי אחריות:
- הבאת הנפטרים לקבר-ישראל בהתאם לדין ולמנהג.
- אחזקה שוטפת ותקינה של בית העלמין.
- ניהול ספרי הנפטרים ואחוזות קבר שנרכשו בחיים.
משפחות יקרות
חברה קדישא פועלת בשני בתי עלמין
בית העלמין החדש
בית העלמין הישן – בית העלמין סגור ולא מתקיימות הלוויות למעט למי שרכש בעבר.
שירותי הקבורה שחברת הקדישא חייבת לתת בלי תשלום הם:
- הקצאת מקום קבורה– על-פי סדרי הקבורה שנקבעו בחברת הקדישא ובהתאם לכללים המפורטים כאן.
- טיפול בנפטר– כולל טהרת הנפטר, תכריכים רגילים.
- שירותים בזמן הלוויה– השתתפות חזן וצוות קבורה (שבו 2 אנשים לכל הפחות)
-
העברת הנפטר לקבורה ביום הלוויה בכל שעות היממה :
חברת הקדישא צריכה להעביר את הנפטר ממקום הפטירה למקום הקבורה, שנמצאים בתחום הרשות המקומית שבה היא פועלת. (בית שאן )
או
מבית החולים שנמצא מחוץ לתחום הרשות המקומית שבה פועלת החברה, בתנאי שהוא בית החולים הקרוב ביותר הנותן שירותים רפואיים לתושבי הרשות המקומית שבה התגורר הנפטר.( העמק –עפולה , פוריה – טבריה)
-
העברת הנפטר ממקום הפטירהלשמירה בקירור לפני יום הלוויה – בתנאי שהיישוב שבו הייתה הפטירה והיישוב שבו נמצא בית העלמין נמצאים בתחום הרשות המקומית שבה פועלת חברת הקבורה.
בשעות העבודה הרגילות: בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00 עד 16:00 ובימי שישי וערבי חג בשעות 8:00 עד 13:00 – ההעברה מתבצעת על ידי חברת הקבורה. לאחר שעות העבודה הרגילות (כולל בשבתות וחגים) – ההעברה מתבצעת באמצעות פנייה למוקד פינוי נפטרים של המשרד לשירותי דת שמספרו 0120*
שימו לב, הביטוח הלאומי אינו מחזיר תשלומים לקרובי משפחה שטיפלו בהעברת נפטר לשמירה בקירור באופן פרטי, לא באמצעות המוקד לפינוי נפטרים.