מחלקת הקבורה

מנהל חברה קדישא: גלעד גור-ארי 

טלפונים: משרד: 04-6588610, נייד: 050-2334257

במקרה של פטירה ר"ל:

כל מקרה שונה אחד מהשני לכן הכי טוב ליצור קשר עם המשרד או מר גלעד גור ארי ולקבל הכוונה דבר שיחסוך לכן זמן וטרחה מיותרת .

תחומי אחריות:

  • הבאת הנפטרים לקבר-ישראל בהתאם לדין ולמנהג.
  • אחזקה שוטפת ותקינה של בית העלמין.
  • ניהול ספרי הנפטרים ואחוזות קבר שנרכשו בחיים.

משפחות יקרות

חברה קדישא פועלת בשני בתי עלמין

בית העלמין החדש

בית העלמין הישן – בית העלמין סגור ולא מתקיימות הלוויות למעט למי שרכש בעבר.

שירותי הקבורה שחברת הקדישא חייבת לתת בלי תשלום הם:

  • הקצאת מקום קבורה– על-פי סדרי הקבורה שנקבעו בחברת הקדישא ובהתאם לכללים המפורטים כאן.
  • טיפול בנפטר– כולל טהרת הנפטר, תכריכים רגילים.
  • שירותים בזמן הלוויה– השתתפות חזן וצוות קבורה (שבו 2 אנשים לכל הפחות)
  • העברת הנפטר לקבורה ביום הלוויה בכל שעות היממה :

    חברת הקדישא צריכה להעביר את הנפטר ממקום הפטירה למקום הקבורה, שנמצאים בתחום הרשות המקומית שבה היא פועלת. (בית שאן )

    או

    מבית החולים שנמצא מחוץ לתחום הרשות המקומית שבה פועלת החברה, בתנאי שהוא בית החולים הקרוב ביותר הנותן שירותים רפואיים לתושבי הרשות המקומית שבה התגורר הנפטר.( העמק –עפולה , פוריה – טבריה)

  • העברת הנפטר ממקום הפטירהלשמירה בקירור לפני יום הלוויה – בתנאי שהיישוב שבו הייתה הפטירה והיישוב שבו נמצא בית העלמין נמצאים בתחום הרשות המקומית שבה פועלת חברת הקבורה.

    בשעות העבודה הרגילות: בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00 עד 16:00 ובימי שישי וערבי חג בשעות 8:00 עד 13:00 – ההעברה מתבצעת על ידי חברת הקבורה. לאחר שעות העבודה הרגילות (כולל בשבתות וחגים)  ההעברה מתבצעת באמצעות פנייה למוקד פינוי נפטרים של המשרד לשירותי דת שמספרו 0120*

שימו לב, הביטוח הלאומי אינו מחזיר תשלומים לקרובי משפחה שטיפלו בהעברת נפטר לשמירה בקירור באופן פרטי, לא באמצעות המוקד לפינוי נפטרים.

ביצוע פעולות מהיר

4554

מה עושים
במקרה פטירה

54554

תשלומי
אגרות אונליין

icon_gravz1

אפלקציית איתור
נפטרים

צרו קשר

גלעד גור-ארי | מנהל חברה קדישא

טלפון: 04-6588610

נייד: 050-2334257